mandag, december 03, 2007

Advent

I går havde vi jo første søndag i advent...jeg skulle have lavet en adventskrans,da jeg jo har været rigtig dårlig hele ugen med en gemen forkølelse, og senere øjenbetændelse så jeg næsten ikke kunne se noget.. Måtte jeg altså opgive at lave adventskransen i år...Til stor ærgelse, synes nemlig den er rigtig skønt at lave..Men hvad gør det så, når manden kommer hjem med en rigtig flot adventskrans..

Forkølelse og øjenbetændelse er ved at være på retur..det har altså også været en sej omgang.
Så nu kan jeg endelig få gjort lidt julerent og få sat julepynten frem..

3 kommentarer:

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Godt at læse, at du er ved at være i bedring ...puha, ja rengøringen skal bare overståes, så er der lidt energi igen. Det går mig ligedan. Jeg burde være i gan, men sidder her og hygger med blogbesøg i stedet.
Mange hilsner
Anne-Mette

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Ups, jeg glemte ....flot adventskrans din mand har bragt hjem :-).

Mona sagde ...

Hej Anne-Mette

Nu har vi fået gjort rent,det er dejligt,så kan man komme igang med noget andet...Tror også det har hjulpet lidt på energien..

Mange hilsner
Mona