torsdag, december 27, 2007

skønne juledage

Så er vi ved at være ovre julen..Vi har haft nogle helt fantastiske skønne juledage..Vi startede lille juleaften, hvor vi var henne hos vores søn og svigerdatter..Vi skulle holde en lille ekstra juleaften sammen med vores bonus barnebarn Annabell, hun skulle holde juleaften sammen med faderen i år..Vi havde en hyggelig aften..

Den 24 juleaften var vi hos vores datter og svigersøn og vores barnebarn Emma..Vores søn og svigerdatter var der også, og min mor og vores svigerdatters forældre var vi også sammen med..Vi havde en helt fantastisk hyggelig aften..Og jeg fik nogle skønne gaver..Det var også første juleaften vi har holdt sammen med Emma..Hver gang Emma havde pakket en gave op så skulle hun lige hen for at vise mormor og oldemor, hvad hun havde fået i gave..Det er så skønt..Og morfar var julemand, ham var hun nu lidt betænkelig ved i sådan noget tøj..

1 juledag var vi sammen med min mands familie, vi var mange 22.. vi har pakkespil,det har vi det meget sjovt med,en dejlig og hyggelig dag..

2 juledag var vi hos min mor, hvor alle mine søskende og vores børn er samlet..Der er vi så knap så mange som i min mands familie.. Og så hygger vi igennem, rigtigt skønt at være sammen..

Det kan godt være lidt hårdt for maven med 4 dage lige efter hinanden med alt den julemad..Vi var nogle stykker, hvor maven var ved at være lidt utilfreds..I dag går det heldigvis bedre..

1 kommentar:

Anonym sagde ...

åh ja de maver, de kan godt nok gøre knuder, heller ikke her er vi så vant til al den fede julemad, så måske er det godt det er hverdag igen.