onsdag, december 19, 2007

En lille sommerfugl ved juletid

For et par dage siden fik jeg pludselig øje på en lille sommerfugl på badeværelset..Jeg har holdt lidt øje med den og tænkt lidt på, hvad jeg skulle gøre med den...Der skal jo lidt frisk luft derind engang imellem..hvis vinduet bliver lukket op flyver den helt sikkert ud, og det synes jeg der er synd, at den skal ud kulde vi har nu, og det vil den slet ikke kunne overleve..

Så jeg har fået den lokket i et glas med låg, og sat den i kælderen og taget låget af..Jeg ved ikke om den kan overleve der...Men så dør den ikke af kulde..

Billed er ikke så tydeligt den sad næsten helt oppe ved loftet, så jeg skulle strække mig noget, det var jo heller ikke så nemt at se helt der op. Den er faktisk rigtig flot i virkeligheden..

Ingen kommentarer: