torsdag, december 06, 2007

En beslutning

Jeg har taget en beslutning...Der skal hjælp til rengøringen her i huset for fremtiden - Jeg har tænkt på det i meget langt tid...Det giver mere overskud til alt det andet der skal laves - og der bliver der jo også mere tid til noget af det man gerne vil, så vil jeg hellere spare andre steder i stedet for..Har det meget bedre i dag både fysisk og mental.

Så har jeg jo en svigerdatter der er rigtig dygtig, der er gjort rigtig grundig rent - Det var også til trængt...Tak, for det Kristina..

Det kan anbefales , hvis det føles helt uoverskueligt..

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

hej mona :-)

Mange tak for rosen , glad for at høre du var glad for hjælpen :-)
Du siger bare til når du mener du har brug for hjælp igen..
kram Christina

Mona sagde ...

Hej Christina

Ja,det gør jeg også - Vi har jo en ny aftale - Det er jeg rigtig glad for:-)

Knus Mona

Helle K. sagde ...

Hvor lyder det dejligt! Det må være skønt at have sådan en dejlig svigerdatter. Mine sønner er kun 11 og 14, så det varer lige et par år endnu. ;-) Engang ønsker jeg mig en rengøringshjælp...

Mona sagde ...

Hej Helle

Det skal du altså gøre..Det giver så meget mere energi,så man næsten begynder at blive sig selv igen..Sådan er der ihvertfald for mit vedkommende..