onsdag, december 12, 2007

Så er jeg her igen

Så er jeg på nettet igen...Nu er der blevet ryddet op, det er skønt, den kører hurtigere, men ikke hurtig nok... Jeg er startet på at spare sammen til en stører bærebar,(for et sykke tid siden) der kan trække alle de programmer..Mange tak til Thomas, min rare dygtige søn..

Lidt senere i dag skal jeg rundt og skrive en lille kommentarer på jeres blokke.


Jeg er i gang med at læse en bog, den er lidt skræmmende at læse.. Der har været nogle gange, hvor jeg har måtte lægge den fra mig, synes ikke lige at jeg kunne tage mere...


Rigtig god er den, så den kan anbefales, hvis du holder af at læse en god bog...Du kan læse mere om den her.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Mona, den har jeg læst og den er så skræmmende god, tænk at nogen kan behandle kvinder sådan, det er skammeligt....

Helle K. sagde ...

Det er dejligt, når tingene kører - godt at du har en søn, som gider klare det for dig. :-)

Mona sagde ...

Hej anne
Ja,bogen er nemlig skræmmende god - Men rigtig uhyggeligt med sådan en behandling de er udsat for:-)

Hej Helle
Ja, jeg er også rigtig glad for at Thomas vil gøre det for mig..For jeg kan ikke selv finde ud af det, og min mand kan heller ikke..

Dorte sagde ...

jeg har også tænkt mig at læse bogen - den lyder god og barsk.
Tidligere har jeg læst Thora-triologien af samme forfatter - den var også så grum, at det gjorde ondt at læse !! Men hendes bøger er så velskrevne, at man trods gru og rædsel bliver hængende ved dem og "lider" med hovedpersonerne.

Kærlig hilsen Dorte