lørdag, maj 26, 2007

Så blev den færdig

Så er jeg blevet færdig med fødselsdags dækkserviettern. Det er også i sidste øjeblik, den skal jo bruges på mandag-) Jeg synes egentlig den er blevet meget god, Jeg var nemlig lidt i tvivl om hvilken mønster jeg skulle lave den i-)!! Nu blev den så sådan, så laver jeg måske en anden model på et senere tidspunkt-)!! Jeg har nemlig altid en hel masse ideer der kører rundt inde i hovedet-)!!

Jeg har broderet lidt flag rundt på den.
I fredags var jeg på tur rundt i Århus,-) Jeg var inde i Marianne Isagers butik, jeg var også i Ingers butik-) spændende at komme sådan nogle steder... uha, hvor bliver man fristet-)!! jeg fik selvfølgelig også købt lidt.-) Hvad det er vil jeg først fortælle om når jeg skal igang med at strikke det-) Jeg kan næsten ikke vente, det er bare så spændende..Meeeen jeg har jo lige et par ting jeg skal have lavet færdig først-)!!

9 kommentarer:

Fríða sagde ...

ooohhh, så fint!
kh.fra Island
Frida

Jane sagde ...

Den er så flot Mona

Anonym sagde ...

Fantastisk - intet mindre! Den kan jeg rigtigt godt lide. Sådan en fin en er da perfekt til at fejre en fødselsdag med!
:-) Britt

Anonym sagde ...

Det var da en dejligt tradition at opbygge, Den er blevet rigtig flot.

Tina Olsen sagde ...

Altså Mona.
Den er da alletiders..det er nu en dejlig ide..jeg er sikker på den nok skal blive brugt flittigt..
Godt gået..
knus

Mona sagde ...

Tusind tak. for de søde kommentarer til mig det er jeg rigtig glad for:-)

strikke_jane sagde ...

Bare så fin - gid det var mig der var så heldig at skulle være fødselaren med den helt specille dækkeserviet. :-)

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Den er rigtig sød og bare helt perfekt til fødselsdagsfejringer med fødselaren for bordenden.
Kh Karen S

Anonym sagde ...

Hvor er den bare flot... og de broderede flag giver lige det sidste til at det kan kaldes et sandt mesterværk som kan bruges år efter år... hvor har du været dygtig