søndag, maj 27, 2007

1 års fødselsdag

I dag bliver mormors lille guldklump 1 år....

Billed er taget for 2 dage siden,da de var på besøge hos os...Vi var ude at gå en tur i det gode vejr... Emma Sidder i en trækvogn, det synes hun vældig godt om-)

Det at få børnebørn, er lige så skønt som selv at få børn, bare på en anden måde:-) Emma er vores første barnebarn...Vi har også et bonus barnebarn også en lille pige hun er så 3 år, det er lidt nyt endnu..Det er Thomas( vores søn), der har fået en ny kæreste...

I eftermiddag skal vi over at fejre Emma og vi glæder os-)

4 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Tillykke med guld klumpen, hvor er hun nuser, jeg kan bestemt se hvorfor du er så tosset med hende..

Fríða sagde ...

til lykke, så dejligt! min lille prinsesse er nu 9 mån, og det er bare den store lykke i vores liv at få hende. som Christa siger det så godt: börnebörn er livets söde dessert! og så var der en anden der sagde at börnebörn var forældrenes lön for ikke at have slået sine egne börn ihjel! jeg kan nu bedre lide Christa´s måde.
kh.fra Island
Frida

Jane sagde ...

Tillykke med hende, hun ser nu osse dejlig ud så jeg kan godt forstå du er tosset med hende.
Kh Jane

Mona sagde ...

Hej.Tina frida og Jane.
Tusind tak for lykke ønskningerne.. Jeg er bare helt fuldstændig tosset med hende:))Ja,Frida jeg kan også bedre lide Christas måde:))
Jeg er i det hele taget helt tosset med børn:))