onsdag, maj 23, 2007

patchwork

Så er jeg begyndt at sy lidt patchwork igen-) Det er meget langt tid siden jeg sidst har syet patchwork-) jeg har ikke rigtigt været inspireret til det... Det var helt skønt, at sidde med igen, da jeg først kom i gang-) Jeg skal nemlig have syet et dække serverviet med flag på til fødselsdag...Emma mit barnebarn bliver jo snart 1 år, så synes jeg det kan være lidt sjovt , den kan de kan bruge, hver gang der er en der fylder år i familien.
Og min datter synes også det er en rigtig god ide med sådan en dækkeserviet-)
Så strikkepindene står lidt stille lige for tiden.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor bliver den fin og så er det en god ide med sådan en fødselsdags dækkeserviet.

Fríða sagde ...

brilliant idé! det ser godt ud, du viser vel frem når den er helt færdig?
kh.fra Island
Frida

Mona sagde ...

Hej Nina og Frida.
Ja,jeg skal nok vise den når den er færdig, den skal nemlig være klar til på mandag.Da bliver Emma jo 1 år-)

Tina Olsen sagde ...

Det var da en rigtig go ide..jeg er sikker på den vil blive en familie tradition...