tirsdag, maj 29, 2007

Av min lille finger

I dag var jeg hos lægen:-)) Jeg har haft ondt i lillefingeren et stykke tid, den er rød og hævet:)) Lægen siger det er- slidgigt-....ÅH nej, ikke det osse, er min første tanke, jeg kan næsten ikke holde ud, hvis det skulle ske at jeg ikke kan lave håndarbejde:-))!!

Så siger hun skisme, også at jeg måske skal skal holde den lidt i ro med at strikke og sådan, for at få hævelsen til at svinde... Når jeg holder om strikkepinden, trykker det ind lige der, hvor hævelsen er, det er jo ikke så godt -) Det bliver altså ikke nemt, at holde strikkepause, når jeg har så mange ting jeg gerne vil have lavet:-) )!!


Man kan se her på billed ved det yderste led, der er rødt og hævet, for F..... hvor er jeg ked af det , nu skal jeg til at ind ordne mig efter det også:)!!


Men nu til noget andet, og mere spændende:-))

De her blomster har jeg i forskellige farver....De blomster hvert år hele sommeren, og de er bare så flotte, jeg kan ikke huske hvad de hedder:-))!! Er der nogen der kender dem og kan huske navnet på dem?-:))!!





6 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

aus altså.. og åhh nej, din stakkel, det er da nok den værste besked man kan give en kvinde med pinde!!
Håber den arter sig, så du kan komme vidre med projekterne;-))
Og smukke blomster, som jeg ikke ved hvad hedder, men nyde dem - det kan jeg...

Jane sagde ...

Av for den, det dutter da ikke noget at du ikke kan strikke så jeg håber lillefingeren snart er i orden igen. Blomsterne ved jeg desværre ikke hvad hedder, men kan da trods alt se at jeg har set den slags før. Jeg duer ikke til det med blomster, desværre:-)
Kh Jane

Anette sagde ...

Hej. Øv med fingeren. Dine blomster hedder spiralblomst på dansk og streptocarpus på gartnerlatin.
Hilsen Anette

Fríða sagde ...

auw! håber det hurtigt bliver bedre.
kh.fra Island
Frida

Mona sagde ...

Nej, det er ikke så rar en besked at få, men det skal nok gå, håber jeg da:-))

Hej Anette. Ja, det er sådan de hedder, jeg var bare helt blank, kunne lige pludselig slet ikke huske det:-))

Anonym sagde ...

Nej - jeg sidder helt åndeløs... sikke da et mareridt... kan du ikke stritte lidt fint med fingeren og komme forbi hævelsen på den måde... jeg brækkede engang pegefingeren - der fik jeg også udviklet en helt ny strikketeknik...