fredag, maj 18, 2007

Hortensia

I dag var vi forbi planteskolen...Vi manglede et par planter foran vores hus, en af mine ynglings planter er Hortensia, jeg synes bare den er så flot med de store klaser af blomster, den er jo i mange forskellige farver:-) det undre mig egentligt at vi ikke har fået sådan en for længe siden:))!!Det jeg også godt kan lide ved den, er at man kan binde flotte kranse, og hvad man lige har lyst til, den er også utroligt flot, når den er tøret:-) Man ser den næsten i alle forretninger lige for tiden, men jeg synes den er lige smuk for det:-)


Vi købte i to forskellige farver...De skal nok blive rigtige flotte, det håber jeg ihvertfald:)!!

2 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Det er en smuk plante, jeg så den 2farvet i lilla og hvid..tror jeg er nød til at eje den;-))

Mona sagde ...

Hej Tina.
Den øverste af billederne er mere rød i virkeligheden:-) den farve ser man ikke så tit...