mandag, juli 30, 2007

Hjemme igen

Så er jeg hjemme igen fra sommerhuset....Det har været rigtig skønt, jeg har jo været der helt for mig selv, har også haft besøg...Men jeg har bare nydt det, vejret har jo ikke været alt for godt, men ind imellem har der været lidt sol....

Det at være der helt for sig selv engang imellem er bare så vidunderlig..Det er helt stille og naturen er så skønt, jeg nyder det bare helt ubeskriveligt.. jeg har haft den ene af mine pudler med, så vi har fået gået nogle lange ture i den skønne natur.

Sådan er udsigten fra sommerhuset. Det giver en dejlig ro at sidde og kikke ud over vandet.




Jeg har fået læst nogle gode bøger... Og fået noget strik lavet færdig...Det kommer der noget mere om en af dagene.

7 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

ÅHHH Mona..
Velkommen tilbage;-))
Sikke et sted, hvor er det smukt, der kan jeg godt forstå du elsker at være..
Dejligt at høre du have en god tur;-))
Og jeg glæder mig til at se hvad du har fået strikket derhenne...
Hvad siger hundene til at være adskilt?? - de trænger måske også?

Mona sagde ...

Hej Tina.
Tak, der er rigtig skønt at være, jeg holder så meget af det:-))
Jeg kan mærke på hundene at de også nyder at være adskilt engang imellem, der er også mere ro når der kun er en:-))

Jane sagde ...

Hej Mona
Velkommen tilbage. Wauw hvor er der smukt der hvor du har været, kan godt forstå du er glad for at være der. Glæder mig meget til at se hvad du har strikket i ferien.
Kh Jane

Brogaard sagde ...

Hej med dig.
Velkommen hjem igen. Dejligt at høre, at du har haft en god ferie.
Ud fra billederne kan man også se at det er et rigtig skønt sted du har været. Der er nu ikke noget bedre, end at være tæt på naturen. Jeg elsker det i hvert fald.
Glæder mig til at se billeder af dit strik.
Kh Fru Brogaard.

Mona sagde ...

Hej jane og fru Brogaard.
Tak.Ja naturen er rigtig skøn,jeg bliver så afslappet og får hjernen helt blæst rent, hvis man kan sige det sådan,i ved nok god hvad jeg mener:-))

Anonym sagde ...

Sikke dog et skønt sted! Kan godt forstå, at du føler dig 'blæst ren' - det er en god fornemmelse. Det er så dejligt at kunne få den fornemmelse indimellem - og ganske sundt, tror jeg :-)
KH Gitte B

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Hej Mona.
Sikke en vidunderlig udsigt - det er så godt for sjælen at slappe af og nyde naturen.
Mange hilsner
Anne-Mette