fredag, juli 20, 2007

Ferietid

Jeg har fået strikket en del på sjalet de sidste dage....Manden har fået nyt arbejde, som lastbil chauffør....Så jeg har været med på en længere tur, det er næsten som en hel stue når man kommer ind i sådan en bil, der normalt kører export til udlandet....Så jeg fik strikket en del på den tur, det var vældig hyggeligt...




I næste uge har jeg fået lov til at låne min mors sommerhus....Så hvis vejret arter sig, skal jeg derud nogle dage....Der er så skønt at være, der er helt stille og når man sidder i udestuen kan man se ud over vandet, det er bare så afslappende, jeg glæder mig..Emma skal på ferie hos mig et par dage, så skal vi rigtig hygge os..

2 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Hej Mona..
Tillykke med mandens nye job, og hvor hyggeligt at du tager med ham;-))
Jeg håber vejret er med dig, og ellers må du sidde indenfor og nyde udsigten og strikketøjet!!Og det skal nok blive skønt med besøg af Emma;-))

Mona sagde ...

Hej Tina.
Tak, nu får vi se om han bliver i jobbet eller søger andet arbejde igen, det er ikke altid så gode arbejdstider, de har som chauffør, og mange timer har han også:-))

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme i sommerhus og til Emma kommer, der kommer nok også andre på besøg vil jeg tro:-))!