torsdag, juli 12, 2007

Dumme møl!

Sidste år da vi kom hjem fra ferie, og jeg åbnede køkkenskuffen, med madvarer mel osv... Fløj der er hel hær af møl ud...Jeg fik så vasket og renset hele skuffen smed det meste ud alt er i bøtter nu, det hjalp kun kort tid så begyndte det igen... Sådan er der gået siden med jævne mellemrum...Nu er det så galt igen, jeg aner sag susme ikke, hvad jeg skal gøre ved det!! Jeg kan jo ikke bruge gift når der er madvarer i skuffen!! Er der nogen der ved, hvad man kan gøre ved sådan noget?!

2 kommentarer:

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Go' morgen Mona.
Prøv at kontakte Skadedyrslaboratoriet og hør, hvad de siger. Der står måske endda noget på deres hjemmeside.
Kuverten er pakket ;-), håber, jeg får den afleveret i dag.
Mange hilsner
Anne-Mette

Mona sagde ...

Hej Anne Mette.
Det havde jeg slet ikke tænkt på, det vil jeg prøve:-))