onsdag, juli 11, 2007

Tagget

Jeg er blevet tagget af Tina. Her kommer så lidt om mig.

1. Jeg er den ældste af 3 søskende. Jeg har 2 brødere.

2. Jeg gik til dans i barne og ungdomsårene. Og vandt også nogle mesterskaber. Så hver gang
der er dans i fjernsynet, sidder jeg bag fjernsynsskærmen.Jeg er helt" vild med dans".

3. Jeg har været gift i 29 år. Og har to dejlige og dygtige børn på henholdsvis 27 og 29 år.

4. Den ældste af mine børn Thomas, er født 7 uger for tidligt, han vejede 2000 gram.
Blev taget fra mig lige efter fødslen og lagt i kuvøse, fik kun lige et lille glimt af ham da han lå i kuvøsen inden han blev kørt til afdelingenen for, for tidlig fødte.Jeg kom på en stue, hvor mødre lå sammen med deres nyfødte.Det var deprimernede i sig selv at skulle være sammen med
dem, når nu man ikke vidste om man fik lov til at beholde sit barn.Men han kom sig
heldigvis hurtigt,fik kun gulsol. Jannie er født 3 uger for tidligt og vejede 2500 gram, og
blev hos mig efter fødslen.

5. Jeg kan ikke lide katte. jeg kan ikke lide mus, bare jeg ser en mus er jeg lige ved at
kaste op.

6. Jeg holder meget af at lave noget kreativt, men prøver at begrænse mig til strik og sy.

7. Jeg hader uretfærdighed, og kan blive meget vred på egoistiske forældre.

8. Jeg er blevet meget glemsom, skal have alting skrevet ned, hvilket irritere mig enormt meget.

Jeg vil sende stafetten videre til Gitte- Dorthe- Lene- Anne mette-Angelika.

Håber i vil være med ellers er det også helt okay.

2 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Hej mona
jeg er ikke helt vild med at bliver tagged. jeg skal nok skrive 8 ting om mig selv men jeg gider ikke sende den videre. Håber det er ok.

Mona sagde ...

Hej Dorthe.
Hvis du ikke har lyst,er det helt iorden:-))
Den har været rundt rigtig mange steder,jeg synes det er ok ikke at sende den videre:-))