mandag, juli 16, 2007

Sjal

I den sidste stykke tid har jeg strikket en del i bomuldsgarn, det er mine hænder ikke så glad for...Så jeg er startet på et sjal, det er lige ud af landevejen nemlig i ene retstrik, jeg har behov for at sidde med noget der er lidt nemt....Der skal så strikkes en blondekant på til sidst.


Garnet har jeg købt sidste år da vi var på ferie i en rigtig spændende gårbutik Læsø uldstue ... Læsø er et rigtigt skøn sted at holde ferie, dejlig afslappende.

Jeg strikker den i klitgarn, helt lyst lidt lysegrå meleret...Det er helt dejligt at få uldgarn i hænderne igen, det nyder jeg.

4 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Ja, det er nu dejligt med noget nemt strik indimellem, og lækkert er jeg sikker på sjalet bliver;-))
Jeg har svaret på det med de grønne bogstaver på min blog!!

Lene sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lene sagde ...

Hej Mona
Jeg har selv flere af sådan nogle retstrikkede sjaler og de er snart slidt op. Nogen gange kan det mest enkle bare være så flot.
Hvor er hun kær den lille Emma.
KH Lene

Mona sagde ...

Hej Tina og Lene.
Det er nemlig rigtig skønt med noget nemt strik indimellem:-))Jeg synes også at det nogle gange bliver lige så flot med det enklete:-))