fredag, marts 23, 2007

Rosewoodstrikkepinde!

Jeg er lidt" gnaven" på mig selv-vel og mærke--)!Jeg kan bare ikke strikke med pinde i rosentræ, de knækker for mig"knæk" siger det bare den ene gang efter den anden.




Så nu har jeg kun en tilbage af de strømpepinde,og jeg har næsten lige købt dem-) ÆV Jeg har også haft nogle af såkaldte"hurtigstrikkere" de knækkede også for mig, så jeg ved ikke-)!

Nå man jeg er også kommet godt igang med bølgetæppet, men det tager laang tid at hækle en række, men meget hyggeligt at sidde med.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak for din hilsen på min blog.Jeg "kendte " dig ikke før nu.
Ja, hvad er det med der der bølger, de er rare at sidde med!
KH Miri

Mona sagde ...

Hej,Jeg siger også tak ,det er altid skøn at få en lille hilsen på blokken-)
Nå men "bølger" er et tæppe der er hæklet af rester i bomuld.
Der er flere rundt omkring der har lavet den-)! Jeg sætter et billed ind af min, om ikke så længe-)?
KH Mona.

Anonym sagde ...

nej altså, hvor er det ærgerligt med dine pinde:-(
Kh Jane

Mona sagde ...

Ja de er ikke særlig holdbare,
Ikke til mig ihvertfald-)!
KH Mona.