onsdag, marts 28, 2007

På skovtur

jov-jov Annemonerne er begyndt at springe ud.
Jeg og Bella(den yngste at mine 2 pudler) var
på skovtur i dag, og hvor var det skønt,
Annemonerne blomsterer, fuglene synger,
og solen skinner, så kan man næsten ikke
ønske mere, foråret er kommet-)!

Når bøgen springer ud, så skal jeg en tur i skoven
igen, at gå i en bøge skov der lige har foldet sig
ud, er noget af det skønneste man kan opleve,
man mærker en utrolig energi i luften, jo det er
livet.


PÅ vej gennem skoven gik vi forbi en annedam, som vi altid har kaldt den-)

Der var et par enkelte ænder i den, ja det er lidt af et sørgeligt syn i dag

det bliver nemlig ikke ikke rigtig vedligeholdt, for nogle år siden, var der

masser af ænder i den, og svaner der var lavet små huse til dem,

det var rigtig idylisk-)!


Jeg tog også en buket med hjem til en lille vase, de dufter bare så

skønt af- skov og forår-)!Min mor siger at jeg er opkaldt efter

Annemonerne, eller de blev inspireret. Da jeg lige var født,

og de skulle finde et navn til mig, gik de gennem skoven,

Annemomerne blomsterede, pludselig vidst de hvad

jeg skulle hedde. Hver år siger mor altid til mig, nu tror

jeg annemonerne er begyndt at blomsterer, de blomsterer

altid på min fødselsdag.

Ingen kommentarer: