lørdag, marts 17, 2007

En god lørdag

I dag har jeg været med jannie og Emma,Vi har været ude at købe nyt tøj til Emma.

Vi fik købt noget rigtig sødt tøj, og mormor(jeg) kunne heller ikke lade være med at
lige at købe en lille sød kjole, De havde nemlig 75%, rabat så det var jo ikke så dyrt,
og vi, hyggede os rigtig. Så det har været en rigtig dejlig dag. Imorgen skal vi til
fødselsdag hos min niece, det er altid hyggeligt at være sammen med familien,
engang imellem,så det glæder vi os rigtig meget til.




Jeg har været ved at kikke lidt i lageret, jeg kunne nemlig huske at jeg skulle have noget bomuldsgarn, så måske skulle jeg hoppe med på" bølgen" og gå igang med at hækle et tæppe, så jeg kan få brugt noget af det garn-)!

Jeg har gang i mange forskellige ting, men man kunne måske, hækle lidt ind imellem-)!

Jeg har faktisk mere end det der er i kurven, så jeg må hellere komme i tænke boks, og se om der ikke skal gang i den hæklenål-)!!





1 kommentar:

strikke_jane sagde ...

Du må i gang - det er så hyggeligt.:-)