lørdag, marts 31, 2007

patchwork bog

I går da jeg var nede at handle, skulle jeg lige se hvilke
bøger de havde, det er jo blevet sådan, at man nogle
gange kan man købe bøger til billige penge, pludselig kom
jeg til at se, en bog med patchwork til 50 kr-)!
Hmm tænkte ved mig selv, jamen du har jo nok
bøger-)! men en god bog til 50 kr, det kunne jeg
altså ikke lade være med-)!



Den sidste uges tid har jeg ikke fået lavet meget ved mit håndarbejdet-)!
I næste uge kommer jeg nok igang igen, så kommer påske jo også,mon så ikke der bliver tid til håndarbejde-)!
Jeg har været meget ude at nyde det gode vejr.Der skal jo også
laves klar til at holde fødselsdag imorgen, det bliver ikke den store gilde i første omgang, det kommer senere på året, så kan vi slå det sammen gemalen og, jeg vi runder nemlig begge to i år.

Ingen kommentarer: