fredag, marts 09, 2007

Jeg savner

I andledningen af at det snart er påske, har jeg lavet en hane og høne,jeg synes de er blevet helt gode.Så der bliver også lavet lidt andet håndarbejde end strik.

Meeen inden påske, runder mutter her.Og det er hun jo ikke meget for at erkende,men sådan er det jo.Og så er det jo man kommer til at tænke tilbage.

Ja, jeg har jo to voksne børn,som jeg savner hver dag, den liv der var i huset da de boede hjemme,og når de kom hjem hver dag og fortalte,selv om det er syv år siden yngste flyttede hjemmefra! så dem savner jeg endnu i min dagligdag.

Men jeg snakker tit med dem,de er god til at ringe og besøge os.Men de har jo også deres de skal passe.Og sådan er det.

3 kommentarer:

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Hvor er de altså bare fine. Den lille familie er da perfekte til påskepynt ;-)
Og tro det eller lad være, voksne børn savner også deres forældre!

Kh Karen S

Mona sagde ...

Ja-karen det har du jo nok ret i.
kh Mona.

Anonym sagde ...

de er bare så skønne de 2 høns
Hvor har du mønstret fra???
mvh Lene