søndag, marts 25, 2007

hvad gør jeg?

Vi var i biografen i går, vi så filmen "hjemmeve" om den er god, det synes jeg ikke-)!
Den er lidt PLAT efter min mening, men alligevel også sjov, hvis man er lidt humoristisk-)!

Den handler om ,at de skal finde ud af hvad det er for en
mand, der har løbet nøgen rundt om natten(*HA HA*)
Ja det lyder skørt, men det er handlingen i store træk *S*

Jeg skal have sat et billed ind af min hæklede tæppe, men jeg kan ikke få det til at fungerer,
der er pludselig blevet sat en boks mere ind-)!!

Chose a layot: Før var der tre.( left-center-right) nu er der pludselig fire der hedde ( none-left-center-right)

Når jeg sætter billed ind kommer der en lang kode i stedet for billed, jeg gør der fuldstændig på samme måde som jeg gjorde før, jeg forstår det ikke:):)!

Nå nu må jeg se hvad jeg kan finde ud af:)!!!

Ingen kommentarer: