søndag, juni 29, 2008

Shetland Triangle 2



Jeg er ved at strikke Shetland triangle 2...I en hindbær rød farve.Jeg er altså helt vild med det mønster..Det er et let mønster og så er det så smuk..Håber det lykkedes denne gang at få den afsluttet, så kanten bliver som den skal være med takkerne...Frida og Merete har været så søde at givet mig en forklaring på,hvordan jeg skal gøre det....To forskellige måder at gøre det på,så mon ikke det lykkedes denne gang.Det varer lidt endnu inden den skal afsluttes.

3 kommentarer:

Irene sagde ...

Det er et rigtig dejligt mønster. Jeg har også strikket 2 styks Shetland Triangle. Flot farve du har valgt.

Jette sagde ...

Sikke et flot sjal og farven er bare helt ok. Et muligt emne tl vinteren, måske.... Et forsinket tillykke med barnebarn og datter, det er flot gået.

Mona sagde ...

Hej Irene
Jeg er også helt vlid med det mønster,det er så smukt og så er det også let at lave.

Hej Jette
Mange tak.Jeg er også meget stolt af hende.