fredag, juni 20, 2008

En lille sommer hat

Så er der blevet en lille sommer hat færdig...Det er en af de små ting der ikke tager så langt tid, skønt nok at have ind imellem...Den er jo lidt for stor til dukken,men det er lidt nemmere at se den,på denne måde..Jeg synes den er blevet rigtig sød.. Den er strikket i bomuldsgarn,og det gik helt fint med at strikke den uden at få ondt i fingerne..For et års tid siden kunne jeg ikke strikke i bomuldsgarn,jeg fik så ondt i fingerne af det...Det har hjulpet med akupunkturen..Jeg har det sidst års tid fået akupunktur en gang om måneden i fingerne og ørene...Så måske det snart kan blive til en lidt større ting i bomuldsgarn..
Mønsteret har jeg selv lavet..

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor er den sød og kær og uundværlige på hoveder der ikke tåler solen :-)

Mona sagde ...

Hej Marianne

Den er nemlig rigtig sød til en lille pige,og Emma elsker hatte.