onsdag, juni 11, 2008

Lidt fra haven

Jeg har lige fået lyst til at vise jer nogle nær billeder af roserne, synes at de er så smukke lige nu...Den første er en gammel rose der var her da vi købte huset,hvad den hedder det ved jeg ikke, men smuk er den.


Denne røde rose er også en meget smuk, gammel rose den er stor og nærmest helt lige som velur...Den var her også da vi købte huset.

Så er der min New Dawn..Det er en jeg har plantet for 3 år siden,den er ved at være meget stor og rigtig flot..



Der er rigtig mange knopper, jeg glæder mig til flere springer ud..







Så mine lavendler..Sidste år havde jeg en hel hæk af lavendler foran roserne...Så skete der jo det at gemalen lige ville klippe dem da han var i haven,han havde ikke tænkt på at det skulle have været gjort lidt tidligere...Med det resultat at nu har jeg kun tre bundter tilbage, det er lidt ærgeligt, for det var utroligt flot..Men så må vi se at få plantet nogle nye.



Klipmatisen der snor sig ind i duft Hortensiaen,den er også så smuk lige nu...Ja, og Hortensiaen dufter helt vidunderligt.



Det var lidt fra haven,der er så skøn lige nu..







1 kommentar:

Mona sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.