torsdag, januar 31, 2008

mere energi

Det går meget bedre med energien, og smerterne..I tirsdags var jeg til akupunktur det hjælper utroligt meget det er ligesom at få en vitamin insprøjtning, hvad angår energien, det hjælper også rigtig meget på smerterne..Jeg får akupunktur en gang om måneden, det vil jeg slet ikke undvære.Det er små nålen der kommer i ørene, dem skal jeg så gå med til de selv falder af, så får jeg også nåle i alle fingerne, det er de lange nåle, de kommer af efter en halv time, det er helt fantastisk utroligt så meget det hjælper.

I dag skal jeg hjælpe min mor, vi skal ud at handle ind til fødselsdag min mor bliver nemlig 70 her om en uges tid, så vil hun holde lidt fest.Det eneste jeg skal hjælpe hende med det er at få handlet ind, så klare hun selv resten, det synes jeg er flot.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg var meget skeptisk mht. akupunktur i sin tid, da jeg fik det anbefalet. Men hold da op hvor er det godt. Det er et supergodt alternativt virkemiddel.
Det er rigtig flot at din mor selv klarer at arrangere fest - sikke en energi :-)
Fin underskrift :-)

Mona sagde ...

Hej Margrethe

Det er nemlig helt fantastisk, hvor meget det gør med akupunktur - Det er ihvertfald noget jeg ikke vil undvære.