onsdag, januar 09, 2008

Hovedpine

I dag vågnede jeg op til en hammerende hovedpine, jeg håber ikke det bliver sådan en omgang som sidste gang, hvor jeg var meget sløj i næsten 2 uger, det har jeg altså ikke tid til..Der er ingen svimmelhed og sådan, så jeg håber ikke det bliver til mere!

Ellers på strikke fronten, har jeg ikke fået lavet så meget det sidste stykke tid, men er snart færdig med halstørklædet i mønsteret Midtwest Moonlight..Den glæder jeg mig til at få færdig så der kan komme gang i noget andet..Jeg har nemlig bestemt, at her i det nye år må der ikke startes på noget nyt, inden der er noget der er gjort helt færdig.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Øv øv, rigtig god bedring! Prøv en varmepakning i nakken, måske det er nogle spændinger der driller?

Mona sagde ...

Hej Therese
Mange tak.Det er alligevel lidt mere end hovedpine,her længere hen af dagen er der kommet lidt svimmelhed og utilpads..Jeg håber det er bedre imorgen!

Helle K. sagde ...

God bedring... du må være meget standhaftig, hvis du kan overholde det med strikkeriet...

Lene sagde ...

God bedring Mona, og jeg har lige været på en rundtur i din blog. Du er da vildt dygtig med alt håndarbejde, og den der møbelbutik lyder som et besøg værd.

Mona sagde ...

Hej Helle
Jeg prøver om det kan overholdes..Jeg har jo altid flere ting at skifte med,så det ikke bliver for kedeligt.

Hej Lene
Jeg får lavet lidt håndarbejde, mest strik for tiden:-)
Det er ikke så meget vi gør i det med møblerne,der skal jo også være tid til det. Vi har lidt forskelligt, så der bliver solgt noget engang imellem.