fredag, februar 01, 2008

Føj da`

Jeg står lige og er ved at gøre mig klar til dagen gå tur, det er ikke lysten der driver med sådan en regn og blæst..Men mine to hunde står og kikker på mig hele tiden, de er ligeglade med vejret bare de kommer ud at gå, det er dagens højdepunkt for dem.. Jeg tror ikke vejret bliver bedre længere op af dagen, så det er bare et spørsmål om at tage sig sammen og så komme af sted.

Det ville være skønnere, med lidt frost og sol i stedet for, alt den regn og blæst.

2 kommentarer:

Jette sagde ...

Go' tur ud i blæsten og regnen... jeg kan godt holde mig indendøre, da der ikke ene hund, der gerne vil...

Mona sagde ...

Hej Jette

Jeg var så heldig at det lige var holdt op med at regne,så det var ikke så slemt som frygtet,selv om der er en strid blæst.
Det er jo også skønt nok her i bagefter, når man lige er blevet blæst igennem:-)