tirsdag, februar 12, 2008

Lidt garn køb

Nu begynder dagene så småt at blive lidt længere, det er skønt..Jeg har været på indkøb i Henrichens uldspinderi i Skive..De har tilbud her i vinter ferien, jeg fik også en lille pose med derfra..De havde to af modellerne strikket fra den nye bog Japan..Den ene er Stenhaven, den er rigtig flot, og så Indgo, den havde hun selv på i dag, uha det er en af de modeller jeg har meget lyst til at strikke..Jeg har ikke købt garn til den i denne omgang, det er ihvertfald en af dem der står på listen det er helt sikker.


I efteråret købte jeg et strikkekit til Mille fra design-club, den er jeg først lige startet på, der har været andet der skulle laves færdig først..Den kan laves med ærmer og uden ærmer. Jeg har valgt at lave den uden ærmer, så skal der en tynd bluse under.Jeg bryder mig ikke om at have uld direkte på kroppen.Det er første gang jeg strikker i DUO garn, synes det mærker til at den bliver rigtig lækker.

I morgen kommer min niece Maria på ferie et par dage og Emma kommer på torsdag og fredag, det bliver rigtig dejligt,jeg glæder mig.

Ingen kommentarer: