tirsdag, august 21, 2007

Rocking` Girl Blogger

Jeg er bare så glad, jeg har fået Rocking Girl Blogger knappen fra Anne-mette...Mange tusinde tak ...Du kan se lige her ,hvad det er.

Nu kommer så det svære, jeg synes det er næsten umulig, da der er så mange skønne og gode blogger på, hver sin måde.Jeg har alligevel to jeg meget gerne vil give knappen..

Jeg vil gerne give den til Tina..Jeg synes rigtig godt om, hendes friske måde at skrive på, og hendes altid friske og søde kommentarer.

Så vil jeg også gerne give den til en anden Tina..Jeg kan også godt lide hendes måde at fortælle på - og flotte billeder, så har hun været så sød at lave et banner til mig.

2 kommentarer:

Tina sagde ...

Aaaiii Mona, Tusind tak :):)
Jeg er nu blevet nomineret TO gange ;) Så hvis du har andre og flere i tankerne.. så vil jeg da gerne dele ;)

Mona sagde ...

Hej Tina.
Jeg har mange jeg synes,der skal have;-)) Som jeg også skriver,så er det frygteligt svært at vælge,ja næsten umuligt;-)