onsdag, august 08, 2007

Feriegæster

Det bliver ikke til så meget håndarbejde for tiden...Vi har ferie gæster, så skal der jo ske lidt andet...Sidste uge var min niece Maria her...Vi fik strikket lidt, jeg fik lavet et pynte halstørklæde til Maria i pelsgarn - sådan en ville hun gerne have, den er jo hurtig at lave.

I denne uge er min nevø Martin på ferie hos os...Martin har sin computer med, så engang imellem sætter han så op på mit syværelse og hygger sig med den..

Jeg har forsøgt at tage et billede af kanten på mit sjal, der var nogle der gerne ville se den tættere på.Det er vist lykkedes ganske godt.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej mona.

Jamen det ser jo ud til at i hygger jer.. Dejligt med liv i huset .. *SS*

Kramz Christina

Anonym sagde ...

Hej Mona.
Det er en rigtig sød kant, du har sat på sjalet. I ser jer ud til at hygge jer :-)...dejligt.
Mange hilsner
Anne-Mette

Mona sagde ...

Hej Christina.
Ja vi hygger os rigtigt,det er nemlig dejlig med lidt liv i huset:-))
Hej Anne-Mette.
Jeg synes også at kanten er rigtig sød,og så er den faktisk meget nem at lave:-))
knuz til jer

Tina Olsen sagde ...

Det ser ud til du har nok at se til... men skønt er jeg sikker på du syntes det er;-)
Og det er bare så flot dit sjal, kanten er perfekt...

Mona sagde ...

Ja,jeg nyder det...Det er bare så skønt,og de unge nyder det jo også...De er dejligt når de er glade for at komme her:-))

Jette sagde ...

Hej Mona
Tak for din hilsen. Det er flotte ting du laver. Jeg har tidligere syet meget pw, men er gået lidt i stå, tror det er fordi jeg døjer med at tråde nålen ;) Nu er det strikketøjet, der får opmærksomheden, og pc'eren...
Mvh Jette

Mona sagde ...

Hej jette.
Jeg syr heller ikke så meget PW, mere,men jeg tror det kommer igen ind imellen:-)) For mit ved kommende er det også strik og pceren - en god bog er heller ikke at kimse af:-))