mandag, august 13, 2007

Oprydning

I de sidste dage har det stået på oprydning...Vi har fået flyttet nogle skabe ryddet op i tøjet,det skal jo også til engang imellem..Og jeg forsøger at få lavet lidt orden på mit arbejdsværelse...En hel del gamle blade der skal sorteres ..Der er blevet gemt i mange år, og jeg nænner ikke at smide ud...Men jeg kan jo ikke blive ved med at gemme..Så nu blive der ryddet op med hård hånd...Alt mit garn og stof bliver også sorteret - Der er meget at komme igennem.


Her først i september har vi en bod,hvert år på marked..Hvor vi sælger møbler...Der vil jeg sælge nogle af mine blade,stof og garn..Det er jo nogle gode ting det er bare mig der har fået samlet for meget sammen..

4 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sagde ...

Jamen, saa faar du jo plads til nye blade og nyt garn :-)
Mange hilsner
Angelika

Tina Olsen sagde ...

Det er nu skønt nåe det først er gjort... og så opdager man også tit garn og ting man havde glemt man havde.. håber du får et godt salg;-))

HANNE sagde ...

Ja, en gang imellem må der sorteres :)
Du kunne også lægge noget til salg på din blog, eller lave en bytte ordning :)

Mona sagde ...

Hej Angelika.
Ja,der skal jo nok lidt nyt til,hvis jeg får solgt noget af det:-))
Hej Tina.
Det er nemlig rigtig skønt når man er færdig med det - så er det også meget nemmere at overskue,hvad man egentlig har:-))
Hej Hanne.
Det er også en rigtig god ide at sætte det til salg på blokken,det havde jeg ikke lige tænkt på:-))