onsdag, august 29, 2007

Endelig ferie

så har vi endelig ferie....De sidste dage har jeg ikke været meget på nettet...Jeg har heller ikke fået strikket ret meget.... Der er jo altid mange hænge partier der lige skal lidt styr på i starten af ferien, for vores vedkommende.... vi har altid gang i mange ting begge to, nogle gange for mange, synes jeg...Emma har været hos os et par dage, hun går jo selv nu...Huen sidder lidt sjovt,jeg synes alligevel det er et rigtig godt billed.



Vi ved at gøre klar til marked her i weekenden, håber det bliver godt vejr;-) Når marked er ovre tager vi på ferie, vi spænder campingvognen efter og så kører vi, hvor hen vides ikke endnu...Det er første gang vi skal afsted i den her i år, vi har ikke haft nogle hele fri weekender til det. Har man så ikke for travlt,eller arbejder for meget?, det mener jeg...Så vi har besluttet at til næste forår,skal den sættet fast på en campingplads, vi SKAL til at have nogle fri weekender.






6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Håber du får en rigtig dejlig ferie - det lyder meget fortjent :-)))
KH Gitte B

Tina Olsen sagde ...

Det lyder da til i begge har fortjent en rigtig go ferie..
Så jeg håber;-))
Kæmpe knuser..
Og Emma er lækker - også selv om huen sidder skævt -hi-hi.....de er bare så søde når de begynder at gå rundt!!

Anne-Mettes Oaser sagde ...

God fornøjelse med markedet og en rigtig god ferien til jer. Det lyder som velfortjent :-).
Mange hilsner
Anne-Mette

Anonym sagde ...

God ferie, husk strikketøjet.

Mona sagde ...

Mange tak;-)) Ja,Emma er rigtig sjov nu;-) Hun er bare så sød når hun trisser rundt;-)
Strikketøjet skal jeg nok huske;-)

Angelikas quilts and knits sagde ...

Rigtig god ferie :-)
Mange hilsner
Angelika