onsdag, november 07, 2007

Små strømper færdig

De sidste par dage er blevet tilbragt i sengen,jeg har haft det rigtig skidt,med hovedpine og kvalme.Jeg tror der er rigtig mange der har sådan noget lige for tiden - I dag er det heldigvis blevet bedre -Den sidste stykke tid,har jeg lavet strømper,så der er røget nogle små strømper af pindene i str.22..
De røde julestrømper er lavet i qualitas strømpegarn,med lidt pynt af pelsgarn.De lyserøde er lavet i rester af regia strømpegarn...De blå/orange er strømpegarn fra Aldi..
Nu skal der til at laves noget andet end strømper;-) Jeg skal til at starte på en anden hurtig lille ting - mere om det senere.

6 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Hej Mona..
Så fine de er de små strømper - især de røde, godt fundet på;-))
Glæder mig til at se hvad det er du skal igang med nu;-)) knuser

Mona sagde ...

Hej Tina.
jeg synes også selv at de røde er både lidt sjove og søde;-)
Jeg har lavet dem med tanke som julestrømper - De kan jo selvføldelig også bruges efter jul;-)

Den næste ting,er sat igang;-)
knuser

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Hej Mona.
Sikke fine små sokker du har strikket :-). Jeg håber, du har det bedre nu.
Mange hilsner
Anne-Mette

Mona sagde ...

Hej Anne-mette
Jeg har det meget bedre nu,det var lige et par dage,så var det heldigvis ovre igen;-)
Mange hilsner
Mona

Anonym sagde ...

Fine strømper :-) og en str. 22 når man næsten ikke at opdage er på pinden :o)

Jette sagde ...

Tak for kommentar, og du laver godt nok mange fine sokker, får helt dårlig samvittighed, med alt det strømpegarn jeg har liggende...