torsdag, november 22, 2007

Lidt jul

så er der kommet lidt jul her på siden - Måske er det i lidt god tid,men en uges tid fra eller til gør vel ikke så meget,-)Jeg starter altid med at pynte til jul omkring 1 december,så blokken skal også pyntes lidt til jul..Da kristitjørn er en af mine ynglings buske skal det selvfølgelig være noget der ligner i den retning..Jeg synes at kristtjørn er rigtig flot med de røde bær og de stive takkede
blade,der er grønne hele året..


Julestjerne er også en rigtig flot juleplante..Selv om det er en af de planter jeg ikke har så længe,så kan jeg ikke lade være med at købe en hvert år.Så er det spændende om den holder julen over,det er ikke altid at den gør det her hos mig..

7 kommentarer:

Anette sagde ...

Hej Mona.
Hvordan har du lavet det foto du har sat ind i?
Det ville jeg gerne lave.
Hilsen Anette
strikaah@yahoo.dk

Mona sagde ...

Hej Anette
Har skrevet en mail til dig;-)
Hilsen Mona

Nina F sagde ...

Sikke flotte julebilleder du har lavet Mona.
Dem vil jeg da også gerne vide hvordan man laver, de er rigtig søde.

Hilsen Nina

Mona sagde ...

Hej Nina
jeg laver mine billeder i et program der hedder Photolmpact 12-Det er rigtig spændende at arbejde med:-)

Tineke sagde ...

Aah dejligt med lidt jul på bloggen, nej da, ikke spor for tidligt, det er også hurtigt forbi igen, den hyggelige juletid.

Hilsner, Tineke

Tina Olsen sagde ...

Hej Mona..sikke fint du har pyntet blogen..og det er ikke spor for tidligt..jeg elsker julen...nu det jul igen og nu det jul igen..hi-hi..

Nina F sagde ...

Hej Mona.

Øv, jeg kan ikke bruge det program, jeg har en Mac og programmet er kun til windows.

Så jeg må nøjes med at nyde dine flotte billeder.

Hilsen Nina