torsdag, november 15, 2007

Cherry

Så er jeg blevet færdig med Cerry.Det var den jeg omtalte i mit sidst indlæg, at starten lige var gået på.Jeg har set den her og her og mange andre steder jeg kan slet huske dem allesammen.
Jeg havde set, at opskriften til den var i bladet- Bolig liv 10-.Så jeg skyndte mig hen til bladhandleren for at se om de havde den endnu. Det havde de ikke,jeg var inde mange steder men de havde ikke, det nummer mere - Dagen efter var jeg på besøge hos min datter, så får jeg pludselig øje på at hun har nogle af de blade til at ligge,og jeg er så heldig at hun har lige det nummer. Så jeg har lavet den første Cherry til Jannie.

Det var lidt svært at få de rigtig farver frem på billederne.Det billed hvor tørklædet er slået ud, er meget tæt på de rigtige farver.

Jeg har lavet den i tvinni alpaca og tvinni.Den er bare så lækker,og hun er rigtig glad for den.

8 kommentarer:

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Wauh, hvor er det bare fedt :-) Jeg kan rigtig godt lide modellen og kunne forstille mig den i noget lækkert blødt garn, som man kunne have tæt på den bare hud.
Mange hilsner Anne-Mette

Mona sagde ...

Hej Anne-mette
Jeg er også bare så vild med den model..Og den er jo bare super lækker i alpaca, når den skal helt tæt på huden;-)

Anonym sagde ...

Den er rigtig fin - dejlige farver.
:-) Britt

Anonym sagde ...

Sikke en dejlig farve din cherry har - jeg har selv nørklet to og har lyst til flere, jeg synes det er så overskueligt at strikke :-)

Mona sagde ...

Hej Britt og Helle
Mange tak;-)Den er nemlig overskueligt at strikke-Så er den jo også dejligt til fjernsyns strik;-)

Helle sagde ...

Rigtig skønne farver din Cherry er i---Er lige blevet færdig med første og er igang med nr 2--Det er nemlig dejlig tv strik ;-)))
Kh
Helle J

Tankestrejf sagde ...

Det er meget meget flot og dejligtser det ud. Jeg kunne vældig godt tænke mig at strikke et tilmin datter. Kan du evt. skrive opskriften ????
Mange venlige hilsner Hanne

Mona sagde ...

Hej Helle
Glæder mig til at se din Cherry:-)

Hej Hanne
Mange tak-Det med at skrive opskriften den går ikke,da der jo er Copyright på de opskrifter-Det er der jo også selv om de har været i bladene:-)
Den er i Bolig liv nr.10..Du kan måske prøve at kontakte forlaget, Det havde jeg faktisk selv tænkt på at jeg ville gøre:-)
Den kan jo også købes som strikkekit:-)
hos www.tantehanne.dk