fredag, oktober 26, 2007

Fra gemmerne

Det er lidt sjovt, nogle af de ting jeg strikkede til børnene da de var små, har jeg gemt - Der er altså nogle ting, man ikke kan nænne at skille sig af med - Sådan har har jeg det;-)

Den bluse Emma har på, lavede jeg til min datter for omkring 26 år siden - Den er lavet i bomuld, min datter har brugt den meget, så den har været vasket mange gange - Den er rigtig flot i farverne endnu - Det er selvfølgelige også derfor jeg har gemt den;-)!

Som man kan se på den ene af billederne, så er Emma allerede begyndt at interessere sig for garn - Hun er ved at lægge det i en pose for mig....Det er noget strømpegarn jeg har købt på tilbud i Aldi - rigtig lækker garn er det, dejlige farver... Det var også revet væk i løbet af en time - Jeg nåede lige at få to pakker, med 4 bundter a 50 g i hver pakke - Så det var jo heldigt.

5 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Hej Mona..
Det må da bestemt være kvalitet..hvor er det fedt du har gemt den, for emma ser da skøn ud i den.. gode billeder af en skøn prinsesse;-)

hanneb sagde ...

Sikke en dejlig pige, og trøjen, den ser da spritny ud:)

Mona sagde ...

Hej Tina og Hanne

Ja,det er egentligt forbavsende at den holder sig så godt;-) Emma begynder at forstå mange ting man siger til hende,og er også begyndt at sige ord og små sætninger - Så det er jo lidt sjovt;-)

Anonym sagde ...

Hvor uretfærdigt, at du kan købe garn i Fakta, det har min Fakta ikke, jeg vil lige snakke alvorligt med butikschefen ;-)

Mona sagde ...

Hej Helle.

Jeg har skrevet forkert;-) Undskyld fejlen,den er rettet;-)!