onsdag, oktober 24, 2007

Efterårs stemning

I dag har jeg været hos min svigerinde for at få behandling med akupunktur - jeg får et behandlings fodbad,hver gang det er rigtig godt.. jeg er til behandling, en gang i måneden,det er rigtig godt for smerter - Jeg vil jo helst ikke tage for meget smerte stillende medicin;-)!

Så må jeg jo hellere til at erkende at det er efterår - Det er også en rigtig skøn årstid - Men den kulde og de mange mørke timer vi går i møde, det er vi mange der ikke er så glade for...Vi har haft nogle rigtige skønne dage med sol....Da jeg kørte hjem efter behandlingen i dag var jeg lige en tur gennem skoven, som jeg holder så meget af...Så må der jo hellere komme lidt efterårs stemning her på blokken;-)!




Jeg har også været rundt i haven i dag.. mine roser blomster så flot endnu;-)!







Så lige lidt efterår fra haven.

7 kommentarer:

hanneb sagde ...

Hermed er det lige bestemt- jeg må på skovtur i weekenden. Hvor ser det skønt ud:)

hanneb sagde ...

Kiggede lige lidt længere ned på din blog. Og hold da op. Der er desværre lige lovlig langt til den standkant her fra odsherred af:) Og sikke en flot kaktus, ikke at forglemme:)

Mona sagde ...

Hej Hanne
Det er altså også rigtig skønt med sådan en skovtur - Nu har vi jo også haft noget rigtig dejligt vejr de senere dage.
Der er fantastisk dejlig ved vesterhavet,Jeg nyder det også i fulde drag, når vi er der... Jeg er også rigtig glad for min november kaktus:-)

Anonym sagde ...

Sikke dejlige og smukke efterårsbilleder - hvilken skov er det, du har været i? Jeg har ikke helt styr på, hvor i landet du kommer fra.

Mona sagde ...

Hej Helle
Det er Krabbesholm i Skive:-) Der er bare så skønt;-)

Anonym sagde ...

Hvor er det dejigt at høre at du har haft en god dag hvor der er blevet gjort noget for dit velbefindende...

Anonym sagde ...

så vackra bilder på naturen du har tagit, den lilla tösen är så söt