fredag, april 20, 2007

trøje færdig

jeg har heldigvis fået det bedre med ryggen:):)! Men det er en voldsom forkølelse der har ramt mig denne gang, nu har den faktisk varet hele ugen, og jeg hoster og hakker endnu og har det af H...... til. Jeg skulle endda have været hos frisøren i dag, og ud at handle, men den går ikke:):)! Nå, men det er godt at jeg kan få strikket lidt så..


Jeg er blevet færdig med en trøje str. 2 år...Den er strikket i garn fra lageret, opskriften er fra Bendix, det er en dejlig og nem opskrift at strikke efter, man kan blive helt grebet af at strikke de små trøjer, jeg nyder det...Så jeg har allerede startet på en mere, men der er også andre projekter der trækker:)! Det er godt at have lidt forskelligt at skifte med, alt efter hvad man lige har lyst til....Når det er til fjernsyns strik, skal det jo være noget der er rimeligt nemt, uden for meget tælle arbejde.

Ingen kommentarer: