tirsdag, april 10, 2007

lille trøje og nyt tøj-)!

Jeg har fået strikket lidt i påsken, og er blevet færdig med denne søde lille ting til Emma fra bogen "sødt og blødt"


Jeg har strikket den i arwetta. Nu håber jeg hun kan passe den, den er lavet i str. 1 år, jeg synes den ser lille ud i størelsen, men rib giver sig jo selvføldelig en del-)!

I dag skal jeg ud at købe nyt tøj, vi skal til min nevøs konfirmation her i april. Det er ikke sikkert at jeg finder noget jeg synes om-)! jeg er nemlig meget vanskelig når jeg skal have nyt tøj-)!det er ikke fordi der ikke er nok at vælge imellem, det kan måske være fordi der er for meget-)! og dyrt er det som regel også, hvis man skal have noget i god kvalitet, så det er spændende om jeg finder noget jeg synes om.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rigtig sød model, jeg tror snart denne bog er nødt til at ende hos mig også, der er så mange gode ting i

Mona sagde ...

Hej Janne.JA det er en rigtig god bog,jeg har lavet flere modeller fra, den kan varmt anbefales.
kh Mona.