onsdag, april 18, 2007

På langs

I et par dage har jeg lagt på langs, ryggen vil ikke som jeg vil-)! og ikke nok med det så har jeg fået en forkølelse der river og slider i hele kroppen.... jeg hoster og hakker konstant, det er ikke særlig spændende-)!Så håndarbejdet har også lagt stille et par dage...
I dag måtte jeg altså ud, for at have lidt frisk luft, det skal jeg også love for at jeg fik sådan som det blæser en kold vind,så det var ikke så længe jeg var ude, men jeg fik taget et nogle billeder i haven, det gror og spirer det er bare skønt.




I sidste uge købte jeg disse to pelagonier, de skal sættes ud i nogle krukker, når det bliver lidt varmere i vejret.



Jeg købte dem i den lokale brugs her i byen...Jeg synes de er meget smukke, Og de bliver jo endnu flottere når de kommer ud og får sol.




Ingen kommentarer: