lørdag, april 21, 2007

min øjesten

Jeg eksperimenterer en del med at tage billeder, og jeg må erkende at nogen god fotograf bliver jeg nok aldrig, men øvelse gør mester:):)! så det er bare med at blive ved så mon ikke det bliver lidt bedre med tiden:):)! Det håber jeg det gør....Jeg har jo sparet lidt til et nyt kamera, men det er svært når man skal ud at købe sådan en, det skal jo også være noget der er til at finde ud af, hvis man ikke betjener den rigtigt, så er det jo lige meget hvor god et kamera man har, ikke sandt?):)!


Jeg passer nogle gange mit barnebarn Emma...Så forsøger jeg at få nogle gode billeder, men det er svært med sådan en lille størrelse, lige når man skal til at klipse så flytter hun sig...Men jeg synes det lykkes, at få nogle gode og sjove billeder af hende....Er hun ikke sød:):)? Jeg er helt vild med hende.

4 kommentarer:

Dorte sagde ...

Skønne ansigtsudtryk du har fanget !

Kh Dorte

Mona sagde ...

Hej Dorte. Ja, det er lidt sjovt, for Emma laver mange ansigsudtryk, hun er en lille filur!

Fríða sagde ...

ej, hvor er hun bare kær! hvor gammel er hun?
kh.fra Island
Frida

Mona sagde ...

Hej Frida. Emma bliver 1 år den 28 maj.
kh Mona.