tirsdag, september 25, 2007

Tagget

Jeg er blevet tagget af Anne og jane.Det skal så foregå på følgende måde.

1. Link til den der har tagget dig.
2. fortæl 7 sandheder om dig selv.
3. Send videre til 7 andre bloggere.

Her kommer så lidt om mig.

1. jeg får det dårligt, hvis der går for længe imellem at jeg ser mine børn og børnebørn.
2. Jeg er B menneske, kommer næsten altid sent i seng, er ikke så glad for at komme ud af
dynen, om vinteren.
3. jeg elsker at rejse.
4. Jeg kan godt være meget stædig.
5. Jeg er meget fascineret af mystik, så som håndlæsning og healing.
6. jeg prøver altid at vende næsten alting til noget positiv.
7. jeg kan godt lide fest og farver - men elsker også de stille stunder.

Nu er det så meningen at jeg skal tagge 7 personer - Den har været rundt rigtig mange steder ......Jeg sender den videre til dem der har lyst! God fornøjelse.

Ingen kommentarer: