søndag, september 16, 2007

Lidt om ferien

Ferien tilbragte vi på Fyn i år...Vi fandt en rigtig lækker campingplads nær Fårborg, med udsigt ud over vandet..Først havde vi tænkt på at køre lidt rundt og være et par dage hvert sted, men vi synes egentlig at det første sted var så skønt, så der blev vi hele ferien...Vi var også i Odense en dag, jeg havde ikke planer om nogle bestemte forretninger...Pludselig kommer vi forbi Tante grøn en lækker butik med garn, der måtte jeg altså lige en tur ind og se, hvad de havde.. Og, ja jeg kom til at købe lidt garn derinde - nu havde jeg jo fået solgt lidt af lageret så må der jo lidt nyt til.. Når vi er i Odense om sommeren så skal vi altid i Fruens Bøge, der er en is kiosk, hvor de har de lækkereste isvafler man kan få, jeg havde glemt mit kamera den dag, så jeg fik ikke taget nogle billeder.. Det er vores campingvogn, i baggrunden kan man se udsigten vi havde ud over vandet. Vi var også på Egeskov, et meget skønt og smukt sted. Vi var inde at se slottet, på væggen hænger dette smukke patchwork tæppe.Vi var omkring Valdemar slot, der har jo for nydelig været nogle udsendelser i fjernsynet der fra.
Dagen efter vi var kommet hjem, havde vi Dronningen på besøg i Skive..Hun skulle åbne den nye bibliotek..

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke nogle dejlige billeder, fik du også besøgt Butik Kastania,nu du var i nærheden af Egeskov? hvis ikke , har du den til gode en anden gang.
Åh, det hiver lidt i en "gammel" campist,når jeg ser billeder fra jeres tur... måske en gang skal vi have en vogn igen?

Anonym sagde ...

ups glemte helt at kommentere det flotte tæppe fra Egeskov, ved du hvem der har syet det?

Mona sagde ...

Hej Anne.
Jeg vidste ikke at Kastania var i nærheden af egeskov,ja der må jeg hen en anden gang,når vi kommer til Fyn;-)
Det er første gang vi er afsted i campingvogn,det er skønnere end vi havde forventet,det er bare så afslappende;-)
Der stod ikke noget om hvem der havde syet tæppet fra Egeskov;-)

Anonym sagde ...

Når og hvis du kommer tilbage så undersøg lige åbningstiderne, da det ikke er hver dag der er åbent:
Godt at have noget til gode.

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Dejlige stemningsbilleder. Vi var på Fyn i april og boede i sommerhus lidt udenfor Fåborg. Vi kom ikke på Egeskov - har været der for et par år siden og nød patchworktæpperne. Hvis jeg ikke husker galt er det syet af grevinden eller rettere sagt den tidligere....tror jeg ;-).

Maria Aa sagde ...

hej mona se lige min blog