søndag, september 30, 2007

Møbel lageret

Så er der gang i oprydningen igen - Denne gang er det i den anden ende af huset....Vi er ved at rydde op i vores møbel lager, det trænger virkelig til at blive sat i system.Vi har en lille møbel butik i nogle bygninger her hjemme, hvor vi også har lager.

Dette er en lille udsnit - Sådan så det ud da vi begyndte, jeg har ikke kunne tage et billed da vi blev færdig her til aften, det var blevet for mørkt til det - Vi er kommet et godt stykke vej, men der mangler meget endnu.

Vi har også noget arve gods der skal sætte i stand, når der bliver tid til det! Denne blå høkasse som den kaldes er fra Valters bedsteforældre, den kan min sviremor fortælle mange sjove historier om fra da hun var barn.

Nede i den ligger der flere gamle bøger der er over 100 år gamle, de er detsværre ikke i så god stand.


Det lille bord er jeg også helt vild med, jeg har tænkt lidt på at det måske kunne være flot at male det hvidt - kommoden skal også laves i stand, den skal en af børnene have - vi har en mere af slagsen vi har sat i stand, den har jeg har arvet fra mine bedste forældre for mange år siden - Så, ja der er rigeligt at se til, lige for øjeblikket.

Ingen kommentarer: