tirsdag, juni 19, 2007

Patchwork projekt

Jeg er ved at lave et sengetæppe i sekskanter:-) Det er et størrer projekt, alt skal syes i hånden:-) Det er et stykke tid siden jeg startede på den, det er ikke blevet til så meget, da patchwork ikke har fænget mig i lang tid:-))! Nu er det ligesom lysten, er ved at komme igen til at sy, så må jeg jo hellere få lavet et par blokke engang imellem:-)! Jeg har købt materialerne til den her:-)




Det går også stille fremad med Green Gable, jeg har langt om længe fået helt styr på netmønsteret:-) For hulen da, hvor har det drillet det skide mønster:-)! Om ikke så længe er blusen færdig, og den er til mig selv denne gang:-)

8 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

hej Mona.
Det godt nok lækkert ud det patchwork, det vil jeg glæde mig til at se mere til ;-)
Og GG vil jeg også glæde mig til at se færdig - godt du fik styr på den;-))

Anonym sagde ...

Hej Mona
De er godt nok flotte dine stjernesekskanter. Det bliver garanteret et flot sengetæppe når det bliver færdigt.
Glæder mig også til at se GG færdig. Min ligger standby i øjeblikket.
KH Lise

Anonym sagde ...

Hvor er de flotte dine patchwork blokke og hvor er det nogle dejlige farver, det vil jeg glæde mig til at mere til. Glæder mig også til at se din GG færdig.
Hilsen Nina

Mona sagde ...

Hej Tina Lise og Ninna.
Mange tak for jeres søde kommentarer;-) Sengetæppet vil komme til at tage laang tid:-)!
JA og GG, jeg må hellere få gang i strikkepindene nu, så den kan blive færdig;-)

Angelikas quilts and knits sagde ...

Det er nogle meget flotte sekskanter :-) Hvor store er de ? Jeg er igang med et flowergarden-taeppe syet over pap og skal bruge ca. 900 sekskanter - ting tager tid ;-))

hanneb sagde ...

Hvor er de dog utrolig smukke, det er et kæmpeprojekt du har gang i. Glæder mig til at følge med. Jeg er også endelig kommet i gang med at sy igen, herligt :)
KH Hanne

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Hej Mona.
Nu har jeg efterhånden besøgt din bblog en hel del gange og hver gang tænkt...syer du mon efter mønster eller bare, hvad du har lyst til? Det ser rigtig flot og lovende ud. Hvor store er sekskanterne?
Mange hilsner
Anne-Mette

Mona sagde ...

Hej Anne-Mette.
For det meste syr jeg efter mønster:-)) Det sker også nogle gange at det er noget jeg selv finder på:-)) Sekskanterne er 20 cm.i diameter, fra spids til spids:-))