torsdag, juni 14, 2007

Det duer altså ikke!

Hvad er det jeg gør forkert i den ene side af netmønsteret...Det var også galt med den første jeg lavede, der lykkedes det alligevel til sidst , hvordan jeg gjorde kan jeg altså bare ikke huske:-)) !

jeg synes jo at jeg gør som der står i opskriften:-))!!
Hvis jeg slår en gang mere om pinden, bliver der jo en maske for meget:-))!! Jeg kan altså bare ikke finde ud af, hvad jeg gør forkert:-))!!!! Og det passer også med maskeantallet:-))!!!!

Det er den rigtige side:




Der er den side der ikke er som den skal være:-))!

4 kommentarer:

Laila: sagde ...

Hej Mona,

Du skal huske at pä hver anden mönsterpinde,slutter du med at slä om, og hveranden med at strikke to sammen. Sä fär du begge sider med"huller" i.

Kh.

Laila i Schweiz

Anonym sagde ...

Jeg lytter spændt med, for det var hulmønsteret, der gjorde, at jeg i sin tid trevlede det hele op igen. :o)

Mona sagde ...

Hej Laila.
Så er det jo der fejlen er:-))! Jeg har nemlig ikke slået om på ,hver anden mønster pind:-))!

tusind tak, nu tror jeg det lykkedes:-))

Hej Bettina.
Var der samme problem du havde med hulmønsteret?)!

Laila: sagde ...

Hej Mona,

Det var godt!

Laila