tirsdag, juni 12, 2007

Jeg er stolt

I dag kan man ikke klage over det er for varmt, jeg synes næsten det er for koldt, hvis man ikke lige finder et sted , hvor der er lidt læ:-))

Min datter Jannie har næsten lige været til eksamen på pædagog seminariet.. prøven var i kategoriet sundhedsfag.. Det skulle foregå på den måde at de skulle fremlægge for hele klassen..
Og hun var hamrende nervøs, og troede faktisk ikke at hun fik nogen god karakter...Mor det er noget shit, sagde hun til mig dagen før... Om formiddagen fik jeg en sms fra hende, hver der stod jeg fik 9, hun var stolt, og det var jeg også, jeg synes det var rigtig flot:-))

For ikke så langt tid siden knækkede jeg en tand, ikke en fortand men tæt på, man kan ihvertfald se det når jeg griner... Og jeg har tandlægeskræk, så den har jeg ikke fået lavet endnu ...Jeg har jo ikke ondt i den, så det kan godt vente med at blive lavet til jeg skal til jeg skal til kontrol... man skal jo ikke rende der for tit vel:-)! Det kan jo også ske at det koster en mindre
formue, hvis den ikke kan laves og der skal en installeres en ny tand:-)!

I weekenden da vores børn var på besøg siger de så til mig..

Mor skal du ikke snart have den tand lavet, man kan da gå rundt sådan:-)!

Det synes jeg nu godt jeg kan lidt endnu, det kan jo kun ses når jeg griner:-)!
Og når man så har tandlægeskræk, er det lovligt at vente lidt:-)!

Sådan ville jeg også have sagt til dem.. Det skal jo selvfølgelig forstås på den måde, der skal være orden i tingene:-))!! Min mand plejer at sig, vi må jo have gjort det godt nok , jeg kan kun give ham ret:-))

Vi har lige fået lavet springvand på vores terrasse, nej det er nu ikke springvand, det er rigtig
hyggeligt, der er ligesom en stille rislen hele tiden:-))
Oppe i toppen der hvor vandet kommer er der lys, så når det bliver mørkt om aftnen er det rigtigt hyggeligt og flot... Ovre i den ene side er der nogle små gule valmuer, dem tror jeg der skal væk derfra, jeg synes ikke de passer der:-))!

7 kommentarer:

strikke_jane sagde ...

Stort tillykke med datterens fine karakter. :-)) Og se nu at komme til tandlæge med den tand inden den begynder at gøre ondt....

Mona sagde ...

Hej Jane.
Tak skal du have.Ja,jeg skal have taget mig sammen til at komme til den tandlæge:-)!

Fríða sagde ...

hyggeligt havebillede, og godt gået hos datteren. og jeg ventede også, rigtig længe, men så begyndte den pludselig at göre ondt, og så får man jo bestille tid hos ham, tandlægen, og der kommer man jo ikke ligefremt ind med det samme. og da kan du tro jeg fortröd at jeg ventede så længe!
kh.fra Island
Frida

Tina Olsen sagde ...

Tillykke med jeres datter ;-)) det var sku godt gået.
Og sikke beroligene med rislende vand...
Kæmpe knuser til dig Mona..

Mona sagde ...

Tak Tina.
Dejligt at høre fra dig igen-)

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Jeg ville tage til tandlæge hurtigst muligt, for der er risiko for at det kun bliver værre af at gå og vente (til den bliver RIGTIG dårlig). Tag evt. en med, som kan holde dig i hånden. Det er lovligt!

Kh Karen S

Tina Olsen sagde ...

Hej mona..
Var det dig der havde sendt mig en mail??
Jeg er nemlig kommet til at slette den..troede det var en kommentar på blogen!!
Skriv lige igen hvis det var dig ;-))