søndag, juni 10, 2007

Haven og roserne

Jeg vågnede meget tidligt i morges, stod op og gik en lang tur med min hund Bella... Og hvor jeg nød det, der var bare helt stille, og fulens synger, det er bare så skønt...Den anden hund jeg har Dino, er hos min mor for øjeblikket....Hun er lige flyttet i sommerhus, så er det jo betryggende at have den hos sig....

Da jeg havde gået tur med Bella, var jeg rundt i haven, nu begynder roserne rigtigt at springe ud....Man kan blive helt euforisk af roser, de er bare så skønne... Nogle af dem dufter og nogle er bare smukke...






4 kommentarer:

Christa sagde ...

Hej Mona!!
Hvor er det et flot banner og jeg kan jo så konstatere, at du har fundet ud af at sætte det ind!! SMUKT :-))
Noket helt andet: De ømme led i hænderne - - - jeg er begyndt at bruge Omega3 kapsler - - de har hjulpet.
Hyggelige hilsner Chaista, Fredericia

Christa sagde ...

Altså - når man har for travlt på tasterne ;-))
Noget helt ...
Christa :-)) Det må være varmen :-)

Mona sagde ...

Hej Christa.
Ja, jeg har fået mit banner sat på, det var jeg meget let,hvis jeg lige havde tænkt mig ordentlig om:-))! Jeg tager også Omega3 kapsler,og har gjordt længe,jeg tager så 2kapsler det kan godt være jeg skal prøve at tage 1 mere.. Jeg slog hånden for et par måneder siden, det er måske derfor mener lægen:-))!!

Anonym sagde ...

Skønne roser. Jeg elsker også roser og kræver at de skal dufte. Jeg har ofte lyst til at bide i dem....