mandag, maj 19, 2008

lidt nyt herfra

Det er ved at være et stykke tid siden jeg sidst har opdateret blokken..Mit håb var jo at den nye hjemme side jeg har lavet skulle have været på nettet her i maj, men det kommer den ikke..Vi kunne ikke nå det på det timer kurset varede..Jeg blev færdig med den, men synes ikke at jeg har så meget overblik over det, at jeg kan sende den ud på nettet endnu..Da jeg kender en der laver hjemmesider har jeg overvejet at få lidt hjælp til det..

Jeg har også fået lavet noget strik færdig, men har ikke fået taget billeder endnu, det må jeg lige få mig taget sammen til, her en af dagene.

3 kommentarer:

Jane sagde ...

Det lyder rigtig spændende med en hjemmeside. Den glæder jeg mig til du præsenterer for os.

Mona sagde ...

Hej Jane
Den har også været rigtig spændende at lave,jeg vil ikke sige at det har været nemt,men øvelse gør jo mester..Når jeg har har fået nok styr på det, så bliver den lagt på nettet.

Anonym sagde ...

Glæder mig til at se den nye hjemmeside, det blir spændende :-)