mandag, marts 03, 2008

Jeg hækler

Lige pludselig er der gået en uge siden at blokken er blevet opdateret,tiden går altså alt for hurtig.Jeg er i gang med Hækle-mystery. Startede jo først med at lave den i dobbelt garn, men har så besluttet at lave den i en enkelt tråd, er først lige startet med enkelt tråd her i weekenden,første del skal jo helst være færdig til på fredag, når næste del kommer,håber at jeg når det.
Jeg har også fået strikket nogle pinde på Mille ind imellem. Lige nu er det den daglige tur i frisk luft der trækker ,og vejret er jo rigtig skønt.

2 kommentarer:

Marianne Knorborg sagde ...

Kære Mona.
Godt, du valgte enkelttråd - det er meget flottere, synes jeg!:-)
Men også et meget større arbejde - så godt du lige får en ekstra dag eller to!!
KH-Marianne

Mona sagde ...

Kære Marianne
Jeg synes også det er meget flottere i enkelttråd..Ja,det er et noget større arbejde,men jeg tror at jeg bliver meget mere tilfreds med resultatet!
Så,det gør ikke noget med et par dage ekstra.
KH Mona